Известие

Collapse
No announcement yet.

нова алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Смяна първо на маслото придружена с промивка на ДВГ.
    Ако има нещо наблъскано с новото масло ти трябват 100-200 км да го хванеш.
    Имам предвид нещо сериозно - сегменти и други простотии като вариатор и прочие .
    Ако се окаже че е таферна сменяй ремъци и ролки, ако излезе и друго - отваряш и правиш всичко!
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

    Comment


    • #17
      Не всички сменяват с лепенка - я отвори капака на колата и виж дали няма етикетче с телче закачено на някой маркуч.
      Пробай да питаш стрият собственик в кой сервиз са правени смените и попитай тук казвайки коя е колата, ако е правено в сервиз от тези форумните 100% ще се потвърди.
      Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
      Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

      Comment


      • #18
        Абе ползата от промиване на ДВГ на стара бангия, която не си знае километрите e доста спорна, защото в повечето случаи и да е нормално износен мотора за пробега си, след промивката може да стане по-лошо - все пак през годините се натрупват отлагания, нагар, които уплътняват и като ги свалиш с разните там промиващи течности, като нищо да се разпуши като парен локомотив
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #19
          Това с бръмченето на датчика се оправя много лесно. Махаш средната конзола (има темичка за това), после смазваш с 2 капки масло втулките на моторчето на датчика. Общо взето за 15-20мин работа. Няма смисъл да купуваш друг щото и той ще е горе долу на същото "дередже". Ако не отчита вече е друга работа, но това ще го установиш като си поиграеш с врътката за климатроника и следиш дали се усилва/намаля вентилатора като достигне до зададените градуси в купето.

          Относно другите неща, огледай как са нещата около картера, ако има пресни следи от силикон значи е бърникано там. Слабо място на ТС моторите са биелните лагери. Маскират се по разни начини и рано или късно ще се обадят ако са барани, особено ако я подгониш мъжката. Ако видиш пресен силикон, отваряй и гледай. След като смениш маслото, след 2-3 хил км огледай дали духа от щеката за маслото (това за сегментите). Добавки за промивка не слагай да не стане по-зле. Ремъка и ролките ги смени в сервиз дето имат хабер от тия мотори, както и пети за зацепване.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            Накратко - не я взимай. И аз навремето се опарих с една. С лисан още бяхме приятели и здраво ме псува задето не съм го бил взел с него. После се опарих с майстори яко. Но сега алфата е оправена (1.8TS от подписа ми) и е супер.
            Ако биелите не са на ред като я изфорсираш и пуснеш се чува едно чукане отдолу. Дори и тихо да е - бягай
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Е що да не сложе добавка за промиване - да се удължи агонията ли бе?
              Ако е умряла ще се разбере почти веднага, ако е гледана колата нищо няма да и стане - кви са тия битувизми и разсъждения от сервиза на Иван Иванич .
              Ако не е сменяно маслото и вътре е гадост по добре ли е - така се прецакват мотори като се карат с мазут не с масло !
              То май за това всеки втори с ТС във форума прави ОР и вика че са им слаби бангиите на ТС-са
              AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

              Comment


              • #22
                Здравейте,
                петък ходих да регистрирам алфата, и стана много лесно за мое учудване. И си викам имам късмет днес но когато се пребрах тъкмо я паркирам назад и съединителя отказа. С един приятел потърсихме майстори на сам на там (в хасково ) но не небеше лесно . В крайна сметка намерихме един закарах колата на 1-ва до майстора и той човека незнаеше какво да прави. На следващия ден сутринда отидох да видя какво става и общо взето нищо само дето майстора се оплакваше че е много сложна кола и ми разправя че ако беше VW до се га да е готов както и да е до вечерта с множество караници по телефона от рода аз лити казах да си купиш алфа и т.н. се оказа че е заминал лагер помпа и диска и вкайна сметка се реших да ги купя така или иначе беше свалил ск.купия диска ми струваше 100 лв ,а лагера 250 лв и още 150 лв за майстора общо 500лв. И сега на първа като преди да пръгна ако задържа съединителя нещо ми стърже.От какво може да е това. И да ми кажете каде мога да намеря сервиз за алфа около Габрово.
                Благодаря на всички!

                Comment


                • #23
                  Лагер-помпа 250лв.???? Егати как са те одрали. Щях да ти пратя веднага една доста по-малко пари. А това, че ти стърже - ами не са направени добре нещата. Повърхността на маховика надрана ли беше? И как я взе тая кола?
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    ми да беше доста надрана абе в момента съм доста закъсал с парите но след няколко месеца мисля като посъбера малко пари да я закарам в някой свестен сервиз

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от myalfa Покажи съобщение
                      ми да беше доста надрана абе в момента съм доста закъсал с парите но след няколко месеца мисля като посъбера малко пари да я закарам в някой свестен сервиз
                      Свържи се тука със Scareface да ти прати годни части втора употреба и смени заглавието на темата
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                        Е що да не сложе добавка за промиване - да се удължи агонията ли бе?
                        Ако е умряла ще се разбере почти веднага, ако е гледана колата нищо няма да и стане - кви са тия битувизми и разсъждения от сервиза на Иван Иванич .
                        Ако не е сменяно маслото и вътре е гадост по добре ли е - така се прецакват мотори като се карат с мазут не с масло !
                        То май за това всеки втори с ТС във форума прави ОР и вика че са им слаби бангиите на ТС-са
                        Щото колега, като сложи добавка, ако се отлепят по-едри частици предимно от капака на клапаните, понеже там са основно лайнарлъците, може да се запуши някой магистрала, съответно да наруши смазването и оттам сам се сещай какво следва. На първо време се пробва с по-честа смяна на маслото.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment

                        Working...
                        X